Chitara ta


”Le-am scapat in propriile miini. Si le las sa se prelinga pe degetele moi si atit de mici. Incetisor sa se contopeasca cu propria-m fiinta. Sa le apartin si sa-mi apartina. Sa fiu mai plina de viata cum am fost mereu. Apoi mirosul lor indescifrabil de culori mai inchise si deschise, in toate nuantele posibile, sa-mi inspire dorinta de a da viata unei fiinte incatusate in propria minte. Fiinta pentru care as decide daca sa-i dau libertatea de a fi vazuta pe o coala de hirtie sau pe panza. Un da- rugator, sau un nu - provocator???? Fiinta... pe care as face-o sa danseze in ploaie sau sa fie propriul public din sala privindu-si viata pe un peron sau pe o scena de teatru...DA. Am sa te eliberez si pe Tine intr-o zi, Caci ti-am gasit un locusor sub cer de ploaie. Si o sa-mi cinti o melodie la chitara ta imbibata de stropi marunti de ploaie. Pacat ca nu o sa auzi caderea monedelor aruncate de la trecatori, in palaria ta cea noua. In schimb ai sa ti traiesti viata pe un perete, intre alte tablouri, si ai sa te multumesti cu zimbete de admiratie, si atingeri de miini care or sa vreie sa-ti simta identitatea. Si nu o sa mori chinuit de umbrele mintii mele. Asteapta. Asteapta-ma, sa-ti cumpar un tablou, pe pinza, si am sa-ti reinvii muzica dulce a chitarei tale ce pare sa se stinga in mintea mea. Si lasa-ma sa-ti fiu... propriul Creator.”

Sursa: trofeultau.blogspot.md
__________________________________
Title: Chitara ta
Artist: Adriana Luca
Price: 20 e
Size: 18x24


Comentarii